بنویس

جملات زیبا، توصیفات جدید ، شخصیت پردازی‌های جذاب و صحنه سازی‌ها ماهرانه از کتاب‌هایی که خوانده‌ام

بنویس

جملات زیبا، توصیفات جدید ، شخصیت پردازی‌های جذاب و صحنه سازی‌ها ماهرانه از کتاب‌هایی که خوانده‌ام

آخرین نظرات

 

مشاهده و خرید کتاب با تخفیف ۲۵ درصد

گلوله‌های داغ در قلب دشمن

درست در ساعاتی که از قم به سمت مهران حرکت کردم، دوستان عزیز و جهادی نشرشهیدکاظمی خبر دادند که بالاخره کتاب 

گلوله‌های داغ چاپ شد... .


ده روز مانده بود به اربعین . حال خراب من فقط با نفس کشیدن در میان سیل جمعیت عاشقان حسین خوب می‌شد. عاشقانی که تبدیل به گلوله‌های داغ می شوند و در قلب دشمن فرو می روند.

 

یک روز مانده به اربعین برگشتم و نشستم پشت لپ‌تاپ... هنوز کتاب به دست خودم نرسیده! اما چه زیباست که مولایم حسین علیه السلام ذرّه ذرّه عرض ارادت ما را اقیانوس اقیانوس پاسخ می‌دهد. پاسخی سراسر نور و محبت. الحمدلله ربّ العالمین. 

 

بعضی عناوین فصل‌های کتاب از این قرار است:
قلقلک کف پای مردم! ؛ عاشقانه‌ ام‌جاسم ؛ ویلچر معلول! ؛ قدم جای قدم‌های جابر ؛ پیرمرد ماساژور ؛ هر چه بهداشت رعایت کرده بودم به فنا رفت! ؛ عاشقانه سیدحیدر ؛ زوجه ماکو، تدخین لامشکل! ؛ همه‌اش تقصیر شما آخوندهاست!

 

خبرگزاری مهر: گلوله های داغ راهی کتابفروشی‌ها شد

خبرگزاری مشرق: در پیاده‌روی اربعین حواستان به «گلوله‌های داغ» باشد! + عکس

خبرگزاری رسا: «گلوله های داغ»؛ از پیاده روی اربعین تا قلب دشمن

نکته:

می‌توانید این کتاب را با مراجعه به فروشگاه اینترنتی من و کتاب خریداری فرمایید.

نظرات  (۹)

به به مممممنوووون از معرفی

پاسخ:
خواهش می‌کنم
ممنون از لطف شما

قلمتان پربرکت

موفق باشید

پاسخ:
ممنون
عاقبت بخیر باشید

خیلیییییی مممممممنوووون

پاسخ:
ممنون از لطف شما

خدا کنه امسال اربعین را از دست ندهیم

پاسخ:
ان شاءالله با نابودی کرونا
دسته جمعی اربعین حرم ارباب
ممنون از حضور شما

در جواب جناب عالی باید بگویم علاوه بر مطالب شیرین و خنده آور حسّ زیبای عشق به اباعبدالله  در جای جای کتاب به چشم می‌خورد و اشک آدم را جاری می‌کند. ممنونم از شما

پاسخ:
ممنونم از نظر لطف شما
دعا کنید حضرت سیدالشهدا علیه السلام از ما و شما این عرض ارادت را قبول کند

بالاخره خریدمش :)

تا اینجا که خیلی خندیدم!

پاسخ:
لطف دارید
منتظر نظرات و نقدهای شما هم هستم

سلام
تشبیه زائران به گلوله بسیار جالبه
انشالله بخوانم

هرچند میدونم گذاشتن لینک در نظرات خوشایندی نیست ولیکن دعوت می کنم در چالش وبلاگی ما شرکت کنید
http://atamalek.ir/Thread-%D8%AA%D9%88%D9%84%DB%8C%D8%AF-%D8%A7%D9%86%D8%AC%D9%85%D9%86-20-%D8%B3%D8%A7%D9%84-%D8%A2%DB%8C%D9%86%D8%AF%D9%87-%D8%AE%D9%88%D8%AF-%D8%B1%D8%A7-%DA%86%DA%AF%D9%88%D9%86%D9%87-%D9%85%DB%8C-%D8%A8%DB%8C%D9%86%DB%8C%D8%AF%D8%9F

پاسخ:
علیکم السلام
بله تعبیر رهبری عزیزمان است که این گلوله‌های داغ به قلب دشمن فرو می‌رود
چشم حتما شرکت می‌کنم
ممنون

خواندمش

لذت بردم 

خندیدم!

گریه کردم!

پاسخ:
ممنون از حضور شما
التماس دعا

عالیه ممنون

پاسخ:
ممنونم
التماس دعا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی