بنویس

جملات زیبا، توصیفات جدید ، شخصیت پردازی‌های جذاب و صحنه سازی‌ها ماهرانه از کتاب‌هایی که خوانده‌ام

بنویس

جملات زیبا، توصیفات جدید ، شخصیت پردازی‌های جذاب و صحنه سازی‌ها ماهرانه از کتاب‌هایی که خوانده‌ام

آخرین نظرات

معرفی کوتاه:

داستان دکتری به ظاهر فلیسوف و شاعر و مهربان اما قاتل که همه زن‌ها و منشی‌های خود را کشته و اکنون در فکر قتل عام همه مردم شهر است. عجیب و پر کشش ماجراها دنبال می‌شود.

جملاتی از کتاب:

به من ضعف و رقتی دست داد که احساس کردم در خواب و رویا به سوی مرگ می‌روم و می‌خواستم فریاد بزنم، اما زبانم بریده بود و از دهانم خون گرم سفید بر زمین می‌چکید ... می‌خواهم زنده باشم و زندگی کنم و دوست بدارم و ببینم و بفهمم و حرف بزنم و از مرگ می‌ترسم و می‌گریزم که مرا پست می‌کند، خاک می‌کند و به دهان کرم‌ها و حشرات می‌اندازد... (ص۴۵)

در هوای گرگ و میش در کنار جیپ ایستاده بودند و پا به پا می‌کردند.

-چرا تا کنون نفهمیده بودم که مرگ خواهد آمد؟! سال‌ها به خوبی کار کردم و حرف زدم و راه رفتم، زندگی معتدل و پاکی داشتم، مال کسی را نخوردم و به همه کمک رساندم. اما احمق بودم ...

نسیم سرد در تنشان لرز انداخت و آنها قوز کردند و دست‌هایشان را به هم مالیدند.

-این سزای حماقت من است. سزای همه آن سال‌ها و روزهایی است که مصرانه به زندگی چسبیدم و خودم را نکشتم، خودم را پیشاپیش آسوده نکردم! ... (ص۸۹)

مطالب بیشتر:

خون دلی که لعل شد

آن سوی مرگ / جمال صادقی

گلوله‌های داغ در قلب دشمن

نظرات  (۴)

۱۱ آبان ۹۹ ، ۲۳:۲۱ حامد احمدی

بهرام صادقی.

این را زمانی می‌خوانم که شرایط ش را داشته باشم.

پاسخ:
ان شاءالله
ممنون
۱۱ آبان ۹۹ ، ۲۳:۲۱ حامد احمدی

عجب چیز عجیبی.

هرچند خودم دوست داشتم چنین چیزی بنویسم. ولی در توانم نیست.

پاسخ:
مطمئن باشید اگر دست به قلم بشوید و با قلب خود بنویسید حتما موفق خواهید شد
و چه بسا بهترش را بنویسید
۱۱ آبان ۹۹ ، ۲۳:۲۱ حامد احمدی

عجب چیز عجیبی.

هرچند خودم دوست داشتم چنین چیزی بنویسم. ولی در توانم نیست.

کتاب فوق العاده ایه. کتاب سنگر و قمقمه های خالی هم از اقای صادقی کتاب خوبیه

پاسخ:
ممنونم از نظر شما
بله درسته
کتاب سنگر و قمقمه‌های خالی را هم معرفی کردم در وبلاگ
موفق باشید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی